torsdag 26 januari 2012

Dag x

Det tog inte lång stund innan jag tappade intresset för detta med att blogga... Hur som, ett nytt försök att försöka hålla liv i detta!

Dag x får det bli, jag har nämligen tappat räkningen vid det här laget. Men, nu är jag inne på tredje veckan med träning! I morgon bitti ska jag iväg för tredje ggn den här veckan, rekord! Det är en otroligt skön känsla att träna tidigt på morgonen, sen kan jag sitta i soffan och slappa med gott samvete sen på kvällen, det passar mig utmärkt!

Jag vägde mig förresten på Sats, usch och fy 60 kg ganska exakt visade vågen på. Så 6-8 kg går jag runt och bär på som jag vill bli av med. Men om jag lyckas hålla igång med träningen går det förhoppningsvis åt rätt håll även med vikten! I morgon bitti blir det spinning, det värsta är att jag börjar känna mig förkyld...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar