tisdag 10 januari 2012

Dag 3, första veckan

Så, hur gick det då i måndags? Jo, tungt var det men jag kom iväg och tränade där på morgonen, ett bodypump-pass. Så nu sitter jag här med en stadigt tilltagande träningsvärk, men det är en bra känsla! Jag har nu också bokat upp ett antal nya pass, så på torsdagmorgon är det dags för ett tidigt spinningpass, sen om jag får plats ska jag testa ett piloxingpass på lördag, så om mina planer går i lås så blir det hela tre träningstillfällen denna vecka! Inte allt för dålig start om jag får säga det själv!

Sen är det utmaningar på jobbet, mycket godis och choklad. Men idag höll jag mig endast till vindruvorna. Däremot var jag och sambon ut och åt nu ikväll så då blev det väl inte helt nyttigt, men jag mår bra! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar